مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-14ورزشي

لیگ برتر فوتبال| موفقیت سرمربی جدید ذوب ‎آهن در بازی های خانگی


تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پیوستن میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی به این تیم در بازی های خانگی شکست نخورده و به آینده لیگ برتر امیدوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که فصل گذشته لیگ برتر را با عنوان ششمی به پایان رساند، در حالی که انتظار می رفت بتواند عملکرد خوبی در فصل جاری داشته باشد اما وضعیت متفاوتی را تجربه کرد.

سبز پوشان که فصل گذشته را با امید نمازی شروع کردند، خیلی زود و با توجه به نتایج ضعیف، این مربی را روی نیمکت ندیدند تا علی رضا منصوریان جوان جایگزین نمازی برای ادامه کار در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

منصوریان با حضور در ذوب آهن تحولات خوبی در این تیم ایجاد کرد و با بازی دادن به بازیکنان جوان و ایجاد انگیزه در بین سایر بازیکنان موفق شد ذوب آهن را در پایان فصل به رده ششمی برساند، همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج قابل قبولی به دست آورد.

منصوریان نتوانست نتایج فصل قبل را تکرار کند از همین رو باشگاه ذوب آهن برای فصل جاری نیز با منصوریان به توافق رسید و این سرمربی کار خود را در فصل جدید شروع کرد اما این بار شرایط و اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد که وفق مراد منصوریان و باشگاه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| موفقیت سرمربی جدید ذوب ‎آهن در بازی های خانگی

لیگ برتر فوتبال| موفقیت سرمربی جدید ذوب ‎آهن در بازی های خانگی